baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Tenkte jeg skulle dele min historie med dere. Jeg har to svangerskap bak meg der jeg har hatt rosa, brun og blodig utflod på og av fra uke 4- uke 11, og alt har vært bra. Denne gangen har det vært akkurat likt, men legen idag sa at det slik som i de tidligere svangerskapene mine er morkaken som flytter på seg og som gir små blødninger. Har og opplevd en MA og en SA, derfor er det alltid skummelt når en oppdager blod! Men nå er jeg bare suuuuuuuuuuuuper glad:) Er 8+4 idag
Nangiliama Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Kjempegode nyheter da:) Masse lykke til videre!
Musemor med tre søte små Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Så flott, Gratulerer så mye ;-)
Magica_fra_tryll Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 TAKK for at du deler! Så deilig å lese midt oppi alle disse bekymringsinleggene...Gratulerer med UL, må være herlig å vite at det ligger et levende nurk inni der ! Jeg håper å komme meg inn til UL neste uke...Så finner jeg ut hvor langt jeg er på vei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå