Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 At han sitter på nettprofiler og skriver til jenter hvor fine og pene de er osv, mens han selv går rundt hjemme og spøker med hvor "tjukk" du er fordi du er gravid? Dette har skjedd her, eller det virker som at han i det siste etter at jeg ble høygravid har hatt et behov for å prate med andre damer. Når jeg har konfrontert han med dette lyver han og finner på unnskyldninger hvorfor han skriver til de at de er pene og at det er noe han bare sier, ikke mener ( f eks at de har dårlig selvtillitt og har hatt problemer før, derfor vil han bare være "snill" ) Jeg VET jo at dette er løgn. Hvordan i helvette kan jeg vite om han mener at jeg er pen da, hvis han sier til andre at de er det også er det ifølge han bare "løgn"? Er nå veldig høygravid og feit ( som jeg vet han også synes), og igår fant jeg DEN fløterte samtalen han hadde hatt med ei.. Da ble jeg faktisk lei meg ( hormoner kanskje) og idag er jeg bare en smule skuffet, men det er kanskje ikke noe å ta på vei for? Dagens utbrudd, sånn
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ville heller ikke godtatt det, og skjønner du er skuffa!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 ville tatt det opp med han jeg! Ikke vær sinna, men si at du ble lei deg og skuffa og at han godt kan være litt mere forståelsesfull nå som du er gravid! Det er faktisk hans unge også!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 hadde nok blitt fryktlig skuffa og såra
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Nei, og det er uaktuelt hele tiden, ikke bare når man er gravid.
*toppris* Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 skal da ikke holde på slik uansett om du er gravid eller ikke.... her hadde det vært helt uakseptabelt... kan godt tenke det, inni seg...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Ja, har sagt til han at jeg er skuffet.. Er ikke sint nå lengre, bare litt snurt. Har prøvd å forklare han at når man går rundt hjemme sprekkferdig, fødeklar med masse vann i kroppen samt som man er hormonell er det ikke særlig gøy å bli kalt "tjukka" eller "feita" selv om det bare er på tull, og i tillegg få bekreftet hvilke jenter han synes er så fine. Han har sagt unnskyld, men greier ikke bare plutselig å bli glad igjen, fordi hele samtalen han hadde med henne har liksom brent seg fast på hjernen min. Jeg er faktisk 40 uker på vei, og vet at det er lite jeg uansett kan gjøre med utseendet mitt akkurat nå. Kanskje derfor det er ekstra frustrerende.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Det mener jeg også, at det er lov å TENKE at andre er fine, inni seg. Jeg tar faktisk ikke kontakt med gutter og forteller de hvor fine de er.. Tenker det faktisk ikke heller inni meg, fordi jeg trives med han jeg har. - HI -
lillebøllaspringmadrass Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Ja, det der grenser til utroskap spør du meg, enten du er gravid eller ikke!
Lacey*har fått erta Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 "Du er faktisk ikke så utrolig fin sjøl heller!" Det tror jeg nesten jeg hadde slengt fra meg Jeg synes ikke dette er særlig hyggelig av han nei... Og det hadde ikke blitt tolerert her i heimen !
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 For en tosk! Og hvem har utnevnt han til å være en trøstende helt på nettet når han åpenbart bare har en nedbrytende virkninger på sine nærmeste omgivelser i hjemmet?!
Deep Shit Junkie Skrevet 8. januar 2009 #14 Skrevet 8. januar 2009 Uff. Så trist å lese. Jeg hadde kastet han på dør og bedt han leke Sigmund Freud for jenter med dårlig selvbilde et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 Ja, har han ikke nok med meg her hjemme som har selvtillitt på bunn kanskje? Kan også nevne for dere at jenta han skrev med hadde han mye kontakt med like før vi ble sammen ( Ca 3 år siden). Da var hun forelsket i han, men så møtte han meg, ble sammen med meg og "avviste" henne ( Hun ble visstnok "lei seg") og dette er noe han har gått rundt å hatt dårlig samvittighet for alle årene vi har vært sammen. Så derfor måtte han plutslig nå 3 år senere skrive trøstende ord til henne.. DET var hans unnskyldning. Helt ærlig, jeg tror hun kom over han like fort.
trillemamma Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 VI har faktisk diskutert noe lignende. Jeg, han og kompisen. De sier at alle gutter, uten unntak, ser på jenter. Jeg har godtatt det, men jeg har også sagt at jeg ikke aksepterer at han kommenterer andre jenter når jeg er tilstede, eller at jeg på noen som helst annen måte legger merke til at han ser på og kommenterer andre jenter. Det har han godtatt.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Ja.. dette har ikke vært et problem hos oss tidligere, at han har kommentert jenter når jeg vet om det. Den lille samtalen de hadde var det nok ikke meningen at jeg skulle se. Når jeg viste han hele samtalen, altså leste rett fra dataen her, skyndet han seg bare å klikke vekk siden og prate seg bort.. Nå er han så redd for forholdet vårt at han har sagt at han "aldri" mer skal skrive til jenter igjen.. Men bullshit. Jeg har egentlig ingenting imot hvem han skriver med og hva sålenge det er normale samtaler det ikke er fløting i. Mulig jeg er streng, men jeg mener at er man i et forhold skal man ikke trenge å ha behov for å flørte med andre..
KaMa Skrevet 8. januar 2009 #18 Skrevet 8. januar 2009 Selv om kjæresten din sier at alle gutter er sånn og sånn så betyr ikke det at det er sant. Ingen gutt kan uttale seg om hva alle gutter gjør, siden gutter faktisk er individer og derfor er forskjellige på lik linje som jenter. Ser alle jenter på andre menn? Hvis ikke, gjør ingen jenter det da? ..jeg vet ikke hva din kjæreste mener med å "se på", men siden du skriver det på denne tråden så må det vel være fordi det er relatert til det hi skriver. Det er forskjell å se på andre mennesker og å ta kontakt. Og har man respekt for den man er sammen med, så driver man ikke å åpenbart vurderer andre kvinner/menn. Med mindre ens partner syns det er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #19 Skrevet 8. januar 2009 Han har rett og slett lyst på ho,ikke meningen å såre deg ,men han er en hensynsløs dust som ikke fortjener deg .Hadde kasta han ut,så kan han leke trøster et annet sted ,blir forbanna på dine vegne
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #21 Skrevet 8. januar 2009 Kan ikke tro du finner deg i sånt.....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #22 Skrevet 8. januar 2009 Hei. Alldri i verden at dette er ok. Tosk, dust ja og mere til! Det kommer på samme om du er gravid eller ikke, det er ingen unnskyldning. Det er jo NÅ du trenger å føle at du er fin og at det er deg han er glad i. Skulle ha fått seg en på tygga, spørr du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå