Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg la på meg masse... Masse masse masse med førstemann.. hehe.. Gikk fra 58kg før svangerskap til 93kg halvannen uke over termin.. Jeg er 170 høy og takk gud så legger jeg på meg jevnt over hele kroppen når jeg legger på meg.. Tilogmed lilletåa får gjennomgå når jeg legger på meg.. På den måten så ser det ikke så brutalt ut.. Men hadde trodd at jeg denne gangen ikke kom til og gå opp så mye i vekt siden aktivitetsnivået mitt og kosthold er mye bedre en forrige gang.. Allikevel så har jeg klart i uke 25 og legge på meg 14 kg... Tror jeg har fått endel vann i kroppen da.. Og det veier kanskje litt?? Legen skriver nå ihvertfall +1 på vann.. ( det hadde jeg overhodet ikke i forrige nesten).. I hvilket trimester er det man legger på seg mest egentlig?? Kan jeg forvente og gå opp 1 kg i uken resten av svangerskapet?? =(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2009 Kan hende at jeg også har hatt en voldsom vokseperiode også da.. For gikk fra sf mål 15 i uke 19 til sf mål 23 når jeg er 24+3 på vei...!
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Vann veier, og det legger seg jo i hele kroppen. Hvis du spiser sunt går du vel neppe opp så mye som en kg per uke, det høres veldig mye ut. Men om du får mer vann i kroppen vil jo det gi utslag i vekt (men det forsvinner jo raskt etter fødselen også da).
-MtG- Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Med null aktivitet og ikke akkurat sunt kosthold har jeg klart å gå opp nå 26,5 kg til termin:-O Ja, det er tungt, men, men... gleder meg til å trene igjen altså! Det er jo ikke sikkert du legger på deg like mye framover da:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Får da ikke håpe det.. hehe.. =) Siste mnd har jeg lagt på meg 4 kg.. Eller 1 kg i uken altså.. men da har jo også magen vokst fra 15 til 23 i sf mål.. Så bare håpe at jeg har vært i en veldig vokseperiode da.. =)
-MtG- Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Har lagt på meg i gjennomsnitt1 kg i ka siden uke 20 jeg. Hadde gått opp 6 kg i uke 20:)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Jeg gikk også opp ganske mye sist. Tilsammen var det vel 23 kg. Men tolv kg forsvant rett etter fødsel pga mye vann i kroppen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå