Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det er felles søknadsfrist 1.mars her. Kun en gang i året. Eget skjema. Her er det felles skjema for kommunale og private barnehager. Du får skjema enten i barnehagen eller på kommunen. Ønsker du privat barnehagen, kan det være lurt å ta seg en tur til barnehagen før fristen. "Vise" deg frem og vise at du er interessert og fremstår seriøs. De kan velge litt friere hvem de vil han enn hva de kommunale barnehagene kan. Litt usikker på om andre steder i landet har samme søknadsfrist som her..
Miss Foster Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Her hvor jeg bor må det søkes online. Dvs at du går inn på din kommunes hjemmesider, og finner barnehagelinken. Der søker du og sender, og du får tilbake et brukernavn og passord, og kan gå inn i ettertid og se hvordan det går. Her bruker de Dexter-programmet.
Hilde_85 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 I Fredrikstad er det 1.feb som er søknadsfristen. Hvis du sier hvordan by du bor i kan noen/jeg (alt etter hvem som er først ute) se om vi ikke finner søknads-siden for deg
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jeg bare ringte til den aktuelle barnehage og spurte om de hadde ledige plassser...Fikk et ja til svar og 2 dager senere begynnte han;) Eneste jeg gjorde var og ta med fødsel og person nr til sønnen min og så fiksa barnehagen resten. Her vi bor er det så mange barnehager at det ikke er noe problem og få plass.
Deep Shit Junkie Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Jeg går inn på min kommunes hjemmeside der jeg bestiller søknadskjema.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Finnes de private bhg på kommunens hjemmeside?
Miss Foster Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 For deg fra Bergen som lurte på framgangsmåten: https://www.bergen.kommune.no/portal/page/portal/bkinternet/emneord?id=T27290&s1_mode=small&a1_mode=&l1_mode=&k1_mode=right&e1_mode=hide&re3_mode=spot2&m2_mode=venstremeny&m4_mode=spot2&re5_mode=dinsak&re6_mode=tjeneste&re8_mode=htmid&re10_mode=tiltak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå