"Liten" lykke Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg fikk endelig vite at gutten ligger i hodeleie og at hodet er festet:) Det var betryggende, for jeg har vært nervøs for seteleie. Men, det er også fare for svangerskapsforgiftning! Spor av proteiner i urinen, masse vann i kroppen (ansikt, hender og føtter har "eksplodert"), blodtrykket har økt og ligger i faresonen, gått opp 5 kilo på 6 uker (har hatt veldig stabil vektoppgang tidligere).... Huff.... Får håpe jeg føder snart da! Er jo 38 uker i dag.....
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 hei ikke noe kjekt dette med fare for skforgiftning da ;( men du har jo kommet deg så langt at det gjør jo ingen ting om de bestemmer seg for å sette igang fødselen heller no da har 3 barn selv no og venter den 4, men har aldri gått lengre enn uke 37 så dette kommer til å gå bra lykke til videre.. snakket de om å sette den i gang eller ?
"Liten" lykke Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Foreløpig skal vi avvente... Men dersom det forverrer seg eller forblir uendret den neste uken, så skal jeg inn til Ullevål for vurdering! Det går nok helt fint, men det er så kjedelig å få komplikasjoner på slutten. Heldigvis er det overhodet ingen fare for lillegutt.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 oki. ja du er i trygge hender å det er jo bra, bare tenk kor heldig å kunne gå så langt i eit svangerskap. litt missunnelig på de som klarer å gå så lenge i da ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå