Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på her om det har noe å si om hodet har festet seg når vannet går? Skal man evt legge seg ned flatt dersom hodet ikke er festet pga at navlestrengen da lettere kan sette seg rundt babyens hals? Veldig komisk dersom man er på butikken f eks og må legge seg rett ned der :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke hode er festa er det VELDIG viktig å legge seg ned da navlestrengen kan komme i klem...så ikke bry deg om hvor du er...

Skrevet

Snakka med jordmor nettopp om dette, og hun sa at det ikke hadde noe å si. Fordi at i svært få tilfeller så detter navlestrengen frem.

Skrevet

var hos jordmor i går, og hun sa det er veldig viktig og legge meg ned m noe under rompa,for at om navlestrengen er i klem så detter hodet litt tilbake så navlestrngen ikke blir klemt av hode og bekkenet om jeg gjorde det

og så ba hun meg ringe føden og få ambulanse..

så det skal jeg gjøre og den sjansen tar jeg ikke altså.

syns det er så rart at dem sier så forskjellige ting på noe så viktig...

Skrevet

Spurte gynekologen min om dette her om dagen og han mente det var lenge siden de var gått bort fra dette. Men det er jo så veldig forskjellig hva de mener så jeg tror at hvis vannet mitt går så legger jeg meg ned å ringer føden for videre instrukser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...