gilgi Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Tok en digital clearblue eggløsningstest og den var positiv. Gjett om det blir hopping og spretting for alle penga i høyet i kveld. Var heldig her, for mannen reiser bort i forbindelse med jobben sent på kvelden. Håper det nå klaffer denne gangen. Vi hadde en runde i går, får ta en runde i kveld. Det ble forsinket el denne mnd. pga Pergo tror jeg.
Pooh Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Så bra! Hvilken dag i syklusen fikk du EL på? Har tatt en pergo-kur selv denne måneden og er i dag på dag 14. Håper EL kommer snart.
gilgi Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei sånn, jeg fikk positiv el test i dag på dag 17.Har en syklus på 25 dager, så det blir spennende. Vet du om syklus blir noe forskjøvet ved bruk av Pergo.
Pooh Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har lest at den kan det. I mitt tilfelle håper jeg at den blir kraftig fremskyndet, med tanke på at mine sykluser gjerne har vært på fem måneder!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå