Marsipan❤grisen Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Når jeg skal åpne opp di forskjellige forumene, så går det så tregt. Tar litt tid før sidene åpner seg. Er så kjedelig når det er sånn, Argh!! Er det flere som har det sånn eller er det bare hos meg? Andre internettsider jeg åpner opp går fint, er DIB som er så treg.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hadde det samme problemet for noen få dager siden. Plutselig kom jeg ikke inn i det hele tatt, Kanskje det har noe med oppdateringene å gjøre.
Marsipan❤grisen Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Ja, akkurat sånn det er her også. Plutselig kommer jeg ikke inn. Står fullført nederst på siden, men er bare en blank side med litt reklame som har kommet opp. Ja, er vel med oppdateringene på siden å gjøre. Håper det ordner seg snart, er så innmari kjedelig at det går så tregt. Ville bare høre om det er fler som har dette problemet, så vet jeg at det ikke er noe galt her hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå