Elise29 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tøff mammabukse? Finner bare "kjedelige" bukser med vide bein...
Lea Laus Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Har akkurat kjøpt meg en olabukse med bootcut fra HM som jeg er strålende fornøyd med =) Sitter som støpt og samboeren syns jeg fikk sexy rompe;) hehe Er enig i at de fleste er pløsete og rare med kjempevide bein. Ikke så lett det her =)
Elise29 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Å supert. Var og så på HM, men var litt dårlig utvalg på den butikken. Får sjekke en annen butikk :-) Takk for svaret!
Lea Laus Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Siden jeg har sliti litt med dette selv så var jeg akkurat å tok den av meg for å se om jeg fant noe navn til deg, men sto bare HM Mama på den... Hilsen forfengelig gravid;)
Elise29 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Hehe ok. Jeg skal nok klare å finne den hvis de har den her Takk skal du ha!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har også kjøpt 2 stk en grå og en svart på hm med smale ben:) som også er fra hm mamma avdeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå