Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 http://www.nettavisen.no/verden/article2495009.ece
Koseklompen Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Er utrolig hva enkelte får seg til å gjøre... Greit han er såret over at ekteskapet ikke fungerte og at x-kona hadde et forhold..men seriøst..er moren til hans barn han saksøker der.....
Miss Foster Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Kan godt forstå at han er såret jeg. Og i landet hvor du kan "saksøke frisøren din for å ha klippet deg stygt" så er det jo heller ikke akkurat noe sjokk da. Men drøy ja det er den, og han kommer jo ikke til å vinne fram med den. Men han er jo faren til barna og har jo også rett til å se dem. Synes faktisk det er eks-kona som oppfører seg tarvelig jeg.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 De oppfører seg vel tarvelig begge to. Det er sykt å saksøke noen for å få tilbake et donert organ, og det er bedritent å nekte savær uten meget god grunn.
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har nyresvikt og venter på å finne en som passer,sånn at jeg kan få ny nyre..... Og da kommer jeg aldri til å gi den tilbake til vedkommende.... Man krever da ikke tilbake "gaver" gjør man vel??? Herregud for en egoistisk person....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå