Gå til innhold

Tipping av kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd å få vite gutt - og det viste seg at det likevel var jente som kom ut?

Som altså så "noe".. jeg så noe, uten å kunne se tydelig, vet ikke om jeg tør å begynne å kjøpe blått enda. Er en måned til termin. Er det helt sikkert gutt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, venninna mi fikk vite gutt og ut kom ei jente.Hadde ikke begynt å kjøpe med den meldinga der.

Skrevet

Hvis jordmor eller lege sa at de kunne se tydelig at det er gutt er det ikke stor fare for at det er feil, men om hun eller han var usikker så er det nok ikke særlig sikkert ...

Skrevet

Ok, da får jeg bare vente.. har mye kjønnsnøytralt, så trenger vel sånnsett ikke kjøpe mer, men det klør i shoppefingrene.. :)

Vet ikke om man skal se luren og alt, eller om det bare er en ball liksom.. vi så iallefall ikke mer enn bare noe rundt som lå i området mellom beina.. jeg kunne liksom ikke heeelt se for meg, så jeg tør bare ikke helt tro helt på det enda. Forrige UL så vi også "noe", men det var jo null tydelig. Gangen før fikk jeg "vite" jente, da var det liksom mer streker. Så jeg får bare vente å se.. spennende.. :)

Skrevet

Det var gynekologen som sa at det kan se ut som.. han garanterte ikke..

Skrevet

Tja, de sier de jo alltid at de ikke tør å garantere noe. De vil jo ikke akuratt bli saksøkt hvis de ser feil ;-) Men siden du fikk motsatt beskjed gangen før så er det nok ikke særlig sikkert.

Skrevet

Ja, er så usikker. Og samtidig så spent.

Men, får vel bare vente. Kan jo være jente, selv om det mest sannsynlig er gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...