Gå til innhold

Dritt dritt dritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være så forbaskade vanskelig å bli gravid da??? Vært igjennom full utredning, ingenting feil, fikk så endelig et barn, men når man skal prøve på søsken, ja så går det faen meg laaaang tid da også! Hørt så mange som sier at med nr.2, så går det ofte ganske fort, selv om man har slitt med førstemann.

Hvorfor er jeg ikke en av dem???????

Bare klaging fra meg her, sorry...! Uansett glad for det barnet vi har, ikke alle som har det engang. *skjerpe seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff:( Nei, det er ikke enkelt å være i en sånn situasjon:(

Ønsker deg bare masse lykke til jeg, og håper spira sitter om ikke alt for lenge. Du vet jo sikkert alle rådene, så du får prøve å følge noen av de, de av de som det kan være realistisk å følge:)

Klem fra en

Skrevet

Uff, føler med deg... Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Jeg overlever:-) Takk for trøstende ord:-)

Tok 2 år med første, og nå har vi vel prøvd i ca 8 måneder med neste, og det er jo ikke kjempelenge, men tok 7 måneder før jeg fikk mensen tilbake slik at vi kunne begynne å prøve på en ny, så til sammen blir det jo litt. Men toget har jo ikke gått enda, så satser på det ikke tar 2 år denne gangen også! Er jo mange som strever mye lengre enn oss. Er bare så kjipt siden det ikke feiler oss noe, så kan liksom ikke "få hjelp" heller om det skulle drøye! Jaja, finnes nå verre ting i verden.

*Klem*

HI

Skrevet

oppskrift: ta bisolvon slimløsende flytende 3 ganger om dagen rett etter mens og i 14 dager femover bruk så 1/4 dispril fram til mens .Får du ikke mens da ja så er du gravid. Helt ufarlig bisolvon er slimløsende og får eggen til å løsne bedre og dispril til å la cedceller passere bedre. Bare spør legen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...