Gå til innhold

Ta tiden på riene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne siden hvor man kan ta tiden på riene. Prøvd å google den og leite her inne men fant ikke. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du rier, altså? Så heldig du er!! :-)

Skrevet

Vet ikke? Termin om en uke. Så helt greit for meg. Kynnere som kommer å går oooftere enn noen gang før, pluss de kjennes ikke ut som vanlige kynnere. Og tar seg opp i styrke. Men vedder på det kun er modning og at han sikkert er der inne i sikkert 2-3 uker til :-/. Hvor langt er du da???

Skrevet

Jeg har det litt på samme måten. Magen strammer seg veldig her. Mer enn med vanlige kynnere og ganske vondt i korsryggen, men ikke såå vondt heller. Tok meg en lur i sted og våknet av sterke smerter. Det varte kanskje i 30-40 sekunder, men det ble med den ene. Hadde det på samme måten i går. Sikkert bare modning. :-( Jeg har termin i morgen.

Skrevet

Åhh spennende. Her tar det seg litt opp. Men regner med det kun er modning viss jeg er heldig!!! Vi får satse på månen i helgen ;)

Åhh krysser fingrene for deg! Klem klem

Skrevet

Ja, det er sant. :) Det er fullmåne i helgen. Får satse på den da. Krysser fingrene for deg også isi*! Du får holde meg oppdatert. Klem tilbake!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...