Lone Desirèe Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er nå gravid i ca 7. uke, og fikk småblødninger etter samleie i natt..Blødningene kom med en gang etter samleie. Det er ikke snakk om mye blod, og blodet er brun/rosa aktig... Jeg blør også litt, nå noen timer senere.. Er dette spontanabort eller ufarlig blødning? Med vennlig hilsen Lone
nattergal78 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 hei. Skjedde også med meg i uke 7 faktisk. tror det var ca tre ganger. har mistet før så jeg fikk ultralyd og greier, men spirer satt og sitter fortsatt (uke 29 nå...) Har et par gravide venninner som også har opplevd å "spotte" etter samleie. Men det er aldri dumt å ringe en gang å ringe en gang for mye til jm eller lege så blir du enda mer trygg. Lykke til videre:-)
Lone Desirèe Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 tusen takk for svar.. Håper alt er bra med den hvertfall =)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg har lest at dette er helt normalt :-) Det var noe med at vi er litt mer ømfintlige "inni der" når man er gravid. Man kan også åpne opp for litt gammelt blod som har samlet seg et sted. Det er visst også normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå