Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart alene med fem barn. Har selv valgt å gå. Han sliter med hasj og alkohol, så vet jeg vil få det bedre alene. Må komme meg vekk før ungene blir større. Skal selge huset og heller leie en leilighet. Venter med å si det er slutt før huset er solgt. sa jeg syntes det er alt for dyrt å ha ett hus. Han er heldigvis enig. Vet at helvete bryter løs når jeg sier det er slutt, så da er det best vi ikke eier noe sammen. Så frem til det skal jeg bare jatte med å late som alt er bra.

Men må si jeg gruer meg, selv om jeg vet det er det riktige å gjøre. :) Flere her som er alene med mange barn?

Foreløpig anonym. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene med ett, venter nr 2 når som helst:)

Skrevet

Hei jeg har en jente på 1år som jeg har 100% omsorgen for siden bf driter i oss..

Skrevet

Alene med to :o)

fem ja, det er jo mange, men går fint det vettu!! Hvor gamle er de da?

Skrevet

Da er det nok bedre å gå ja :) dette kommer du til å klare helt fint :)

Jeg har "bare" et barn jeg er alene med, hun er 4 år :)

Skrevet

Ja, det er av og til bedre og enklere å være alene om alt.

5 barn er jo mye, da, men blir du kvitt mannen så har du hvertfall ikke 6 barn;) Lett er det ikke, men det er lettere å VITE at du er alene om alt, enn å ha en annen voksen der som du skulle ønske var til hjelp, men som ikke er det. Det skaper bare mye frustrasjon.

Jeg har 2 barn, hvorav det ene har handicap. Jeg har vært alene i mange år. Og trives med det:)

Skrevet

De er 11år, 6år, 5år, 3år og babyen på 6mnd. :)

Skrevet

Det er sant. :) Er jeg som tar meg av alle ungene. Han hjelper aldri til med noe. Smører ikke mat til de engang. Dessuten er han nesten aldri hjemme når ungene er våkne. Er han det sitter han klistra til tven. Så er vant til å ta meg av unger og hus selv. Eneste grunnen til at jeg ikke allerede har gått er frykta for å være alene. Har aldri bodd alene. Men det må jo bare gå bra. Da slipper jeg hvertfall grue meg til han kommer hjem fordi jeg ikke vet hvilket humør han er i. Ungene slipper å være redde mer. Det er det viktigste. mine kjære barn. :)

(Han er far til de 2 yngste).

Skrevet

Hei, jeg har alene ansvaret for to gutter. en på 3år. og en liten på 4mnd.

Skrevet

jeg har en gutt på snart 17måneder og har så utrolig lyst på en til. hvorfor får man plutselig så veldig babysyke?

Skrevet

jeg er alenemor til 3 barn. 4, 2 og 2,5mnd gamle.

er helt kurant å være det egentlig;-) og 5 barn klarer du fint siden du har passet på de "alene" hele tiden:-)

må si at det eneste som jeg savner med en mann for tiden er sex, armkrok, og mannelukt;-)

lykke til:-)

Skrevet

er alene med ei jente på 2år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...