Gå til innhold

Dette var sannelig på tide;)


willen sie eine ku zu milchen?

Anbefalte innlegg

Kan endelig kjenne antydning til en tann nede på venstre side!!!!:) I og med at han nærmer seg 7.5 mnd så må jeg jo si at jeg virkelig syntes det var på tide;) men det sies at en skal nyte det tannløse smilet enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med tannbarn! Men hvorfor var det på tide? :) Har han ikke hatt det godt med tannfrembruddet?

Min har ikke noen tenner enda, og største fikk det ikke før hun var 8 mnd ca:) Synes det er kos å få beholde henne som liten baby litt lenger jeg:):)

Blir helt vemodig jeg når det må gå så himla fort alt sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt er 8 mnd, og er fremdeles tannløs... Har hatt kløe og plager med gommene i flere mnd, sikler MASSE gjør han også. Er vel ikke uvanlig å ikke ha tenner rundt 7 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 7,5 mnd nå og har fått 7 tenner. Den 7 tanna fikk han tidlig på desember, tann nr 8 lar vente på seg. De 7 første tennene poppet opp som perler på ei snor. Men jeg sier nå bare kos dere med de tannløse glisa, her brukes de skarpe tennene til alt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. mini på litt over 8 mnd har enda ikke fått en tann heller... lurer på når en kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...