Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg trenger litt tips til hva min vennine kan kjøpe med seg fra Australia til meg og Luke på 3 år. Noe som er billigere der enn her, noe annet en Uggs Takk for svar
-MtG- Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Vet ikke om noe spesielt som er billigere der, men jeg ville absolutt bedt henne kjøpe med et par pakker med Tim Tam(sjokoladekjeks)!
Norwegian by injection Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 ja, det var akkurat det jeg skulle skrive også! Tim Tam's mmmmmmm....
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har ikke vært der, men jeg har fått smake tim tams. De er knallgode, særlig med kaffe til.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Ja de har jeg faktsik hørt om, det må kjøpes
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Nei...*fysjavmeg* det smaker ikke godt, blæææ...hehehe
St.Sunniva Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 mmmmmmmmmmm....Tim Tams!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Ja, Tim Tams er best! Double chocolate og caramel.. mmmmmmmmmmmmm. Og du kan få kjøpt smertestillende MED muskelavslappende middel i seg, Ett par av de er absolutt verdt å ha med seg. Helt fantastiske hvis du har muskelsmerter og vanlig smertestillende ikke hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå