Gå til innhold

Noen studenter som får stipend/lån her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sendt inn stipendmelding/gjeldsbrev og fått utbetalt de nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søker du stipend og lån for begge semestrene (høst 08 og vår 09) så sender du bare inn gjeldsbrev én gang.

Men du må betale semesteravgift og være registrert for å få lånet.

Skrevet

Jeg er ferdigutdannet, men for å få mest mulig penger mens jeg har permisjon, søkte jeg på skole dette året. Kom inn, og søkte lånekassen om fullt stipend og lån. Deretter søkte jeg om permisjon fra skoleåret, og fikk innvilget dette. Nå går jeg hjemme, og får utbetalt over 60000, og slipper å ta eksamen på grunn av at jeg har permisjon. Så til neste år når skolen begynner sier jeg bare fra meg plassen, og dermed slipper jeg å ta dette året i det hele tatt...;) luuuuurt....

Skrevet

Nei, min søknad er fortsatt under bahandling på ubestemt tid;/

Skrevet

Jeg har motsatt erfaring KaMa. Jeg trodde nemlig også det. Til jeg fikk gjeldsbrevet for våren. Så jeg ringte lånekassen og fikk bekreftet at jeg måtte sende inn gjeldsbrev for våren selv om jeg hadde levert inn for høsten, fordi jeg har jo ikke fått utbetalt noe for våren ennå.

Skrevet

Rart. Jeg har penger på konto, og ikke fått eller signert noe gjeldsbrev for dette semeteret. Og sånn har det vært hver januar så lenge jeg har studert.

Skrevet

Spørs jo om du går vgs eller høyskole.

Jeg fikk pengene direkte på konto, når jeg hadde betalt semesteravgift. Går høyskole.

Skrevet

jeg går høyskole, er i permisjon. skal ikke betale semesteravgift dette halvåret jeg;) men har ennå ikke fått penger, får de vel rundt den 15.

Skrevet

Kanskje det er forskjell om man går på vgs eller høyskole. Jeg går på vgs så kanskje derfor jeg får nytt gjeldsbrev hvert halvår.

Skrevet

Sendte inn gjeldsbrevet på mandag men de har ikke mottatt det ennå...

Skrevet

Jeg går på privat "høyskole" (fagskole) og må sende gjeldsbrev for hvert enkelt semester selv om søknaden er for hele skoleåret (2 semester)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...