Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei og velkommen:-) Har ikke sett nicket ditt her før, men tror jeg har sett det på skravle:-) Koselig at du slenger deg med på denne siden:-) Her koser vi oss og deler det vi måtte ha på hjertet:-) Velkommen skal du være:-)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Velkommen inn hit =) Alltid koselig å se nye nick,så heng deg med i leken.
Tiggywinkle Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 He, he. Gid vet hav som skjer her. Men "hva gjør jeg nå da." er altså meg; Tiggywinkel Og jeg står med Tiggywinkel når jeg går inn på profilen min og sjekker Her spøker det. Får se hva som skjer når jeg trykker lagre nå da.....ikke meningen min å skifte nick og ikke tror jeg at jeg har gjort det heller:-)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Åh var det deg altså? ;o) Har vært mye rot,og er det fremdeles her på dib.Leser ofte at enkelte får andres profiler når di logger inn på sin. Får tro di snart kan få ordna opp i sakene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2009 Fniiis..............du får trøste deg med at nicket står oppført som født i 1980!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 He he dette er en av de jeg svarte på her om dagen, svaret ble borte altså:-) Så her er det problemer av alle slag forstår jeg. Men alle er velkommen her da, enten de heter ditt eller datt. Bare litt pussig å få et annet nick, og at du er født i -80 er jo bare et pluss:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå