jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hvor kan man få kjøpt slikt? Vi har Ole Brum nå men det skal lillesøster få. Jeg vet disney har slike vegg figurer men Hello Kitty har jeg ikke sett... noen som vet?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg mener bestemt at jeg så masse hello kitty stæsj hos Nille nå før jul.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 http://www.usawallpaper.com/hellokitty.html http://search.store.yahoo.net/cgi-bin/nsearch?catalog=storybooklane&query=hello%20kitty&x=0&y=0 Du kan jo søke på ebay også - jeg kjøpte wallies derfra (litt som klistremerker men lettere å få av når man går lei tror jeg) tidligere til snuppas rom og det var veldig enkelt og greit (og billig). Har forøvrig ikek sjekket om linkene over sender til Norge... Her hjemme har jeg vel egentlig bare lagt merke til sengesett med Hello Kitty, og det var vel Jysk tror jeg?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 de har sengetøy på Prinsess til junior dyne hvertfall vet jeg,nå fikk jeg og lyst på Hello Kitty rom til tulla:)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 he he, ikke sant det blir morro:-) Jeg fant ingenting på de sidene som ble gitt...vet de har sengetøy men tenker også litt på noe å ha på veggene...
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har lyst på hello kitty rom selv jeg, men tviler på at mannen hadde satt pris på det :-D
auro Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Søker du på hello kitty på ellos.no så finner du noe. På veggene kan du vel lage noen bilder selv. Kjøp rammer og ram inn noe kitty stoff, figurer eller noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå