Gjest 5 andre Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Etter å ha lest litt her inne, harr det vært flere hendelser den siste tiden om at man blir satt tilbake mange dager på tidlig ul, for at man senere opplever at det har vært en MA. Selv ble jeg satt tilbake en uke, og har vært nervøs i noen uker. Var på ul i dag (må vite at alt er bra før set sies til folket) i det jeg trodde var uke 11+0, og vips... så hoppet jeg fram til 12+0, og til opprinnelig termin =D lille spira sprellet og fektet som bare det, og alt var så bra som det kunne få blitt. Og med det hopper jeg videre til 2. trimester...... )
2prinsesserogbim Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Så bra å høre... Det er godt med alle de gode nyheten... Selv sitter eg å er redd for å miste igjen... SA i sommer... Er nå 5+2.. Prøvde å ringe gyn men måtte så klart ha henvisning, de e så streite her... Føler kanskje eg hadde roa meg litt om eg hadde fått ein tidlig ul... Så får prøve å ringe legen min i morgen å spør om eg kan få henvisning...
Gjest 5 andre Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Krysser fingrene for at det går bra Mest sannsynlig gjør det jo nettopp det.... Du får vel en rekvisisjon fra legen din. Får håpe det ikke er veldig lang ventetid etter det... Betalte privat for begge ul, jeg. Betalte gladelig 2000 til sammen for den tryggheten. Vondt med uvissheten... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå