£adybird Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg sier herved opp min stilling som det og det med virkning fra da og da. Mvh Ola Normann Og signer. Ikke værre enn det
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg vil med dette si opp min stilling som ......., fra dato sånn-og-sånn. Forholder meg til avtale om oppsigelsestid på * mnd. Mvh stratosen_er mamma_ Vet ikke jeg, men det enkle er ofte det beste, sier Rema;)
Hikken Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Pleier også å legge til en takk for ** fine år her, og si at jeg har trivdes godt (om det er tilfellet).
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 men hvordan er d når man er i perm, da vil jo liksom oppsigelsestiden vere over før jeg begynner å jobbe igjen.. skjønner jeg har fått en ny jobb på samme sted som der jeg skal si opp om dere skjønner, så må jeg si opp den gamle jobben.... ja jeg vet at d enkleste er d beste, skal ikke skrive så voldsomt men vil at d skal se ryddig og greit ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå