Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Ja det har jeg...Fri familie er knytta til de, sender mange meldinger , men ringer sjeldent. Jeg tjener på det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Min tenåring hadde det, og det ble dyrt, det....... Skiftet til kontant superkontroll, med den ekstra om billig/gratis til andre telenorkunder for 49,- og 2000 SMS for 199,- pr mnd. Mye billigere her hvertfall.
blirjegsnartmamma Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 jeg hadde det. sender mye meldinger, ringer sjeldent. Nå har jeg tilsvarende hos Netcom - Freetext Samme har mannen min, også har vi frifamilie. Lønner seg for oss.
birrisj05.02.09 Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har Nonstop, og jeg har telefonregning på 4-500 i mnd. Men vær obs på at det ikke alltid trenger å være abb. sin feil at regninga er skyhøy. Ungdommer bestiller gjerne spill, ringetoner, bilder osv, og vips, så betaler man (helt uten at man vet det) mellom 20 til 40 kr i mnd eller i uka (avhengig av hvor man har bestilt) for dette abbonementet på ringetoner osv. Jeg hadde regning på opptil 1000 kr før jeg rett og slett ringe Telenor og sa at jeg ville sperre alle innkommende (og desverre også utgående, bortsett fra noen nr. søk, 1880 blant annet tror jeg) sms'er og mms'er fra 3 og 4-sifra nr. Så nå er regninga over halvert, uten at jeg har forandra bruken min. Viste seg nemlig at man betaler for alle reklamemld man i ettertid får fra diverse selskap som rett og slett lurer folk! Så hurra for å ikke få flere sånne reklamemeldinger, jeg trenger ikke bestille ringetoner, dem kan jeg finne på internett om jeg absolutt må!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå