miria79 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Skal på babysvømming for første gang i morra. Noen som har noen tips om hva som er lurt å ha med både til meg og babyen?
Renate :-) Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Ja nå skal du høre her :-) Føler jeg ble litt flinkere for hver gang jeg var på babysvømming.... Vi hadde med bilsetet inn, veldig greit og trygt å bære med seg babyen oppi der på det glatte gulvet... Så må ha med en håndduk og ikke minst et tisselaken til å ha oppi der til etter dere har dusjet og slikt. Ekstra bade bleie og ekstra vanlig bleie, ellers det du har i en stellebag og svømmeklær til deg selv. Ha med godt med håndklær til å tulle babyen inn i, ofte kaldt mellom basseng og dusj, og mellom dusj og garderobe. Tørker alltid mini først og kler på han, drar bare på meg selv en truse og surrer et håndkle rundt livet, så er han tørr og varm i det minste, og tar som regel en ordentlig dusj selv senere på kvelden, istede for å bruke tid på det der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå