Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fem-seks døgn med masrier, kom endelig jenta mi til verden. Jordmoren mente at jeg hadde av de tøffeste fødselene innen normalen. Det endte til slutt med keisersnitt. Grunnen var at babyen ikke hadde det bra. De mente det var p.g.a alle masriene at når det endelig skulle trås til hadde babyen fått nok. Navlestrengen var også tvinnet to ganger rundt halsen. Det luktet også av fostervantnet, så de var redd for infeksjon. Heldig vis var det ikke det. Hadde det vært et annet sykehus enn St. Olav jeg fødte ved, hadde de kanskje satt i gang fødselen før.

Nå har jeg til sammen vært en uke på sykehuset, så det var godt å komme hjem igjen. Veslepopa mi sover søtt i kurven sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse. Godt å høre at alt gikk bra til slutt - vel verdt det tenker jeg. Kos deg masse med lillejenta di

Skrevet

Gratulerer! :)

Hvorfor ble du ikke satt igang tidligere ved St. Olav da? De har jo policy på å sette igang alle ei uke etter termin nå? (Bortsett fra ved setefødsel da.)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa!

Skrevet

Jeg gikk ikke over tremin. Jeg hadde termin 2. januar, og jenta vart født klokka 00.10 3. januar.

Hadde ikke de slitt så med å sette spinalen, hadde hun kommet ved termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...