2 små orkaner Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 fra Hans Emil & Olav Alexander til *trommevirvel*
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 He he sier det noe om barna dine?? =)
2 små orkaner Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Ja, især nå som Olav er begynt å krabbe:-) Her er leker over alt. Får knapt ryddet et rum før de 2 orkaner har rasert enda et rum:-)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, fint nick Phu, synes det er slitsomt med ên jeg....
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det skal jeg prøve å huske :-) Må vel bytte snart jeg også....jula er jo over :-( Da var det bare å finne på noe som holder lenger enn et par mnd da.. hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Morsomt nick:)) Har også lenge hatt lyst på nytt nick, Kanskje jeg kan være tre små vulkaner.?? hehe:) Her er det også masse rot, føler ikke jeg gjør annet enn å rydde å rydde å rydde. Likevel blir det aldri helt ryddig.
blond Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Ser for meg barna dine! Vel, skal prøve å huske på nicket ditt. Tar bølgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå