septermor Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er i uke 10. I går oppdaget jeg litt rødbrun utflod, og jeg hadde vondt i magen, så jeg la meg nedpå. Magen småverket hele natten, og sener i dag har det kommet litegrann ferskt blod. fastlegen har ikke tid til å snakke med meg. Helsestasjonens telefon kobles ut hele tiden, så jeg får ikke tak i jordmor. Føden vil ikke hjelpe folk så tidlig i svangerskapet (det er jo forståelig) Legevakten er jeg blitt advart mot, og føler ikke for å sitte der i 6 timer mens jeg venter på å blø mer. er det noe som helst jeg kan gjøre for at dette skal gå bra?
mammaigjen!! Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Bare ta det med ro viss du har mulighet til det. Prøv å ring til legekontoret i dag, Viss du ikke kommer igjennom, prøv igjen i morgen og forklar situasjonen. Da kan legen kjenne om livmormunnen er åpen eller lukket. Er den lukket er det bra, er den åpen kan det være en sa på gang. Legen kan også henvise deg videre til innvendig ul for å se om alt er fint med barnet. Viss du får veldig sterke smerter utover kvelden ville jeg ringt legevakten. Lykke til, det går nok bra skal du se:) trøsteklem
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 å holde seg i ro er absolutt det beste,men ikke sikkert det er like enkelt.. Får håpe du får tak i legen,er greit å få en sjekk. Må bare si at jeg har hatt en SA tidligere og det var smerter som ikke var til å holde ut og blødde masse.. Så hvis du ikke blør mye el har kraftige smerter så er det sikkert ingenting galt,er jo mange som blør tidlig i svangerskapet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå