isi* med liten januar spire!! Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hallais =) Å gooodt nyttår. Nå er det leeenge siden jeg har hørt hvordan det går med deg og prinsessen!!!! Bare en kjapp (haha) uke igjen nå Hvordan er formen? Storebrødrene klare??? Vært noe mer plaget med kvalme? Jeg sitter her som en flodhest hihi. Å jeg har blitt tante til verdens herligste lille jente. Hun kom 12 dager før termin (19.des). Så hun er familiens lille rååååsa, rååsa :-D. Hihi. Gleeder meg sånn til å få lille gutten vår nå!!!
svanemamma Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei du og godt nytt år!! Joda her er alt bare bra. Formen er egentlig overraskende bra. Har fått tilbake litt morraskvalme og halsbrann, men ellers er alt helt topp. Var plaget med kraftig bekkenløsning med begge guttene, men denne gangen har jeg ikke hatt bekkenløsning i det hele tatt. Men prinsessa kan godt få komme nå ja. Begynner å bli litt lei den store magen som er i veien. Alt er klart til hun kommer nå, så nå går vi bare og venter, hehe. Størstemann gleder seg veldig til lillesøster kommer. Han går og spør om hun ikke kommer snart, og så skal de være til mormor når jeg føder så han går og gleder seg til det også. Minstemann skjønner ikke så mye av det hele, men går og legger en dukke i vogna til frøkna og triller frem og tilbake på den. Så søt da. Gratulerer så mye som tante!!! Hvordan går det med deg da? Klem :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå