Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Som blir 70 nå i helgen. Og har alt, trenger ingenting. De reiser og gjør det de har lyst til. De har alt som hun sier, så det eneste hun ønsker seg er at vi alle samles i helgen og at alle holder seg friske....... Men det er jo hyggelig å ha med en ting! Blomster og vin er obligatorisk for det setter hun alltid pris på. Og tips tas imot med takk!!!!
*Askepott og hjelperene * Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Til mammas foorige bursdag fikk hun en skravlemiddag med meg. Jeg valgte en god restaurant og vi koste oss med deilig mat og vin Det synes hun var kjempekjekt! Og så fikk vi tid til å prate, uten barn rundt oss....
Reveenka Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 En fotomontasje med masse bilder av barna og barnebarna hennes i forskjellige situasjoner og livsfaser, eller et album med det samme - hvis hun ikke allerede har det c",) Men kanskje litt kort tid å ordne det på hvis det er allerede til helgen... Men en fotomontasje rekker du, samle masse bilder, kjøp en stor ramme, evt med ferdig passepartout, og sett bildene på plass. Kanskje hun er glad i å lese - en bok eller et abonnement på et eller annet blad? Et lite smykke, en pen bluse.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Vi bestilte bok med bilder av hele familien til bestemora mi..Satte ett bilde av pappa uten på, skreiv familiet namnet vårt og hadde bilder av hele gjengen i. Hun ble kjempe glad og rørrt for gaven.Tante fikk digital fotoramme med sine barnebarn på.Ble kjempe glad.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Blir litt kort tid å fikse album på nå ja.... Og jeg har en følelse av at det kanskje ville blitt litt sårt, foreløpig, siden en datter mangler..... Men en middag med mamma og meg kunne absolutt vært hyggelig:-) Hmmm........får tenke litt til og se......ellers så har de alt mulig. Abonnement har de fått før (pappa har bursdag 2 dager etter:-) og de har jo økonomi til å kjøpe seg det de har lyst på. Men opplevelser er koselig:-) Eller så blir det rett og slett å prøve å holde seg friske da:-) Takk for tips!!!
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 En time hor fotografen hvor hun og alle barnebarna kan la seg avbilde sammen =)) Det har jeg tenkt på å ordne til min mamma en gang.
Karomamma Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Koselige tips her!! Jeg synes både middag, bilder og fotograftime høres fint ut, jeg Jeg har noen ganger kjøpt musikk til mammaen min, for de kjøper aldri CDer selv. Har funnet noen Elvis Greatest Hits og dansemoromusikk som de bruker år det er party i heimen. Og så har jeg gitt henne trenings-DVD med Kari Jaquesson. Den gamle hun hadde var på VHS og helt utslitt, så jeg fant en ny på nettet. Og til jul fikk hun Edith Piaf "La vie en rose"... En gang kjøpte jeg 15 par med forskjellige øreklips på Glitter, for hun har ikke hull i ørene og sliter litt med utvalget i den lille sørlandsbyen. Hmmm.... kommer ikke på noe mer akkurat nå. Lykke til
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2009 Nå er gaven i boks!! Jeg har bestilt billetter til dem på Øyvind Blunck og Hege Schøyen. Jeg vet de kommer til å storkose seg på den forestillingen:-) Og de har alt, deg går for lite på teater, men synes det er veldig koselig. Og humor som får dem til å le høyt og hjertelig, er ikke det både livsforlengende og befriende da:-)) Og niesen som hadde bursdag tirsdag får Hanne Boel billetter. Hun elsker HB og ønsker seg kun opplevelser:-) Til jul fikk hun Mari Boine billetter og var storfornøyd:-) Broren min har handlet råfint smykke til mamma, så da får hun noe som er kun til henne. Så gir vi alt sammen:-) Dette blir bra! Og det albumet evt bildet av barnebarna.........det tror jeg rett og slett jeg skal lage sånn helt utenom bursdag eller andre merkedager, som en overraskelse:-) Takk for innspill jenter!!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Guri så heldig da !!!! Det kunne jeg å tenkt meg gi mamma,men di er så opptatte med jobbing at slike ting aldri klaffer. Kan tenke meg det faller i smak ja,hos alle.
Karomamma Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Showbilletter er jo rett og slett en knakende bra gave!!! Ble 70-åringen glad? Og de andre bursdagsbarna? Tenker dere hadde et heidundrande familieselskap i dag i hvert fall
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2009 Ja!!! Det var en success det! Og pappa jublet. Han digger jo humoren deres så dette var midt i blink. Og de andre bursdagsbarna ble også kjempeglade for presanger:-) Og vi ble mette mette mette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå