Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Ja så er dagen her som jeg har ventet på (ikke med glede). Men nå er jeg altså der hvor jeg må trykke hælene ned igjen fra ribbeina mine. Et sikkert tegn på at man er høygravid...
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 hehe, I know the feeling! kan være fryktelig irriterende til tider det der. Avogtil må jeg sitte helt på skakke fordi jeg er redd for å mose beina eller hva det er som stikker opp under ribbeina.. prøver å dytte de bort selv også, og noenganger virker det faktisk som om det funker.. men ååå, så koselig det er å være gravid;) selvom jeg begynner å bli veldig stor og tung, og KLAR for å få henne ut avmeg:)
anita21 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Hvor langt er du på vei nå da? Jeg har 6 uker igjen og fosteret har nesten ligget med bena opp i ribbena de siste 2 mnd,men etter som den vokser veldig for tiden har jeg begynt å hovne opp rett under der hvor bh-begynner...ikke mye behagelig hehe,så jeg har mest sannsynlig bristet et ribben eller no=P Men som andre...er klar for å få dette krapylet ut snart hihi Gravid med en K-1 spiller i magen hihi
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har også 6 uker igjen. Det pussige er at beina hennes er oppi ribbeina på høyre side, akkurat som de forrige tre gjorde det også. De har visst en tendens til å klistre beina sine opp i det samme hjørnet.... Runs in the family....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå