mamarama og lille banan Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 lillegutt på 10,5 uker hadde slim i avføringen i formiddag...er det normalt? han har ganske ofte hatt skummende avføring, men aldri slimete :/ han får bare morsmelk.
Bægge dætern Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 at konsistensen er slimete er ikke uvanlig bare fargen ikke er hvit/blank. for den var gul eller grønn?
mamarama og lille banan Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 nei, bæsjen var brun/gul med spetter som vanlig, men slimet var klart/blankt.
mamarama og lille banan Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 men jeg skiftet bleie på han nå nettopp, og da var avføringen normal igjen....merkelig...det var en del slim også, nesten som halsslim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå