Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Og hvor mange sykluser med EL-test var dere igjennom før dere ble gravide? Vi er inne i 3. PP og 1. PP med EL.test, er spent på om det gir resultater )
superkåno Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 hahaha, det vil si 3 ganger . 1 syklus på hver, hadde glemt at jeg var blitt gravid igjen!!
mathildes mamma Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Ja. Hadde tre pp uten EL-test, så ble jeg gravid på første forsøk med EL-test
nawi Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Begynte med EL test på første forsøk, og ble gravid på første forsøk. Brukte en pinne, og har vel 6 igjen...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Ja det ble jeg nok... Men tok mange el tester før en en mnd ga utslag.. Den mnd jeg fikk utslag og hadde mannen i nærheten ble jeg gravid.. Vi hadde da sex dagen etter testen slo ut + 2 dager etter der igjen også.. =)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2009 Noen fler?? Blir leeeenge å vente på mensen denne gangen tror jeg, er så spent på om vi fikk det til )
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Nei jeg ble gravid med sperm... Sorry...hehe Ja ,sist brukte jeg el test og da satt den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå