Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Må man ha kirkeprogram og meny, og hva har man egentlig i disse heftene?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei Vi har bestemt oss for å droppe menyer. Har vært i fire bryllup de siste to årene, og var bare ett som hadde meny såvidt jeg kan huske. Vi har tenkt å be toastmasteren å si hva som serveres. Er nok pynt på bordene som det er. Vi skal ha kirkeprogram. Det skal rett og slett være et program, med hvilken rekkefølge ting kommer i. Solosang (ikke teksten, bare tittel og hvem som synger) osv.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Takk for svar. Men hvis dere dropper meny, da har dere ingen sanger da? Jeg ser for meg at i menyen ligger det: Meny (hehe, åpenlyst...) Sanger Evt taler for de som ikke tør å holde En side med noen morsomme ord Kanskje programmet for kvelden? Eller hva er vanlig? For jeg vil ha meny, men jeg vet ikke helt hva som er vanlig å ha med i den Tenkte egentlig å droppe kirkeprogrammet, men det er kanskje greit å ha..? Hva er vanligst? Flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå