Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være frustrerende for jordmødrene som jobber der, er jo di som får all kjefta kan jeg tenke meg! Og ikke mins frustrerende for de fødende, med ungen mellom bena,som må kjøre til det nest nærmeste fødestedet.

Skrevet

Skal bli spennende å se i mars, for min del. Kommer til å klikke hvis jeg må langt vekk når jeg bor 3 min fra A-hus, men det hjelper jo ikke der og da.. Er man i fødsel så må man jo bare dra dit man blir sendt, men det er jo tragisk at det ALLTID er et eller annet når de bygger noe nytt eller skal gjøre alt så mye bedre enn før......

Skrevet

tror dette er blåst opp litt jeg. Lenger nede så er det jo en annen artikkel hvor ting ikke er såååå svartmalt :)

beste er at jeg nekter å tro at mange blir sendt til drammen eller fredrikstad! skal man til drammen passerer man jo temmelig mange sykehus på veien hvis man kommer fra feks lillestrøm. Hva med aker, ullevål, nye riksen, asker og bærum sykehus for å nevne noen.. aller kan da ikke være sprengt :P

Skrevet

hmm.. Håper ikke dette gjelder de som har planlagt keisersnitt også.

Skal ha keisersnitt der om 6 dager. Og jeg nekter føde i Fredrikstad.

Skrevet

kjenner jeg blir litt nervøs når jeg leser sånn! Har termin 21 feb og skal føde på a-hus. bor bare 5 min unna og er ikke interessert i å føde i fredrikstad! dette burde de tenkt på når de bygde sykhuset!! amatører spør du meg!

Skrevet

Ja,blir spenndene å se i mars.Er visst mange som skal ha da så er spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...