Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå starte mitt 3. og siste søskenforsøk. Og da kom jeg på dette babyklisteret som har vært snakket om flere ganger her. Tenkte jeg kunne prøve dette også, og kanskje øke sjansene for å lykkes.

Noen som veit hvor jeg får tak i dette? Og funker det egentlig...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :o) jeg kan bare svare for meg selv, og på meg hadde det ingen virkning. Første forsøk så brukte jeg det ikke, men gjorde det sist på andre forsøk uten hell. Var super flink å hold meg varm om magen og på beina, tok babyklister og spiste bra....tror det går på om det er gullegget eller ikke som bli satt tilbake, men det skader jo ikke å prøve, ser mange har blitt gravide den gangen de tok babyklister :o) kommer sikkert til å ta det neste gang jeg også, bare for sikkerhetsskyld:o) jeg bestilte på et dansk nettsted, husker ikke hvilket, søkte bare på babyklister her på forumet og fant frem til adresen :o) tok 2 dager så var det her ! Lykke til med ditt neste forsøk:o)

Skrevet

Takk for svar :o)

Er nok som du sier, kommer nok ann på om det er gullegget som blir satt inn.

Jeg har kanskje ikke helt den store troen på naturmed., men jeg har jo et lite håp, så derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve.

Jeg har googla litt, og fant ett par steder som selger (helsehelse.dk/ netspiren.dk)

Skrevet

Hei.

Jeg bestilte babyklister fra apoteket Løven i Trondheim, etter at jeg så noen skrev det her :) så jeg søkte på internett etter det, og fikk opp et kjøpesenter, og fant fram til mail adr til apoteket. Så mailet jeg å spurte etter babyklister, og skrev addressen min :) ei lita uka etter hadde jeg den i posten. Kosta ca 200 kr tror jeg det var.

lykke til :)

Skrevet

Eg har hatt 2 odinære forsøk og et fryseforsøk.

Ble ikkje gravid på første ferke forsøk.

Hadde egg på frys som ble satt inn, ble gravid men mistet i uke 5.

Andre forsøk kjøpte eg babyklister fra danmark, og ble gravid, er nå over 4 mnd på vei :)

Ka som gjorde det, om det er tilfeldig er ikkje godt å si.

Men tro kan flytte fjell.

Og oppi det hele så er ikkje 200kr all verden.

Er ikkje skadelig iallfall..

Skrevet

Det "ekte" babyklisteret tror jeg ikke selges i Norge.Jeg kjøpte babyklister (Berberis Fructus comp. D4) via en dansk nettside.

www.helseriet.dk

Ble ikke gravid.

Da jeg ble gravid tok jeg kun vitaminer og Omega+folsyre.

Har brukt babyklister + tatt akupunktur.Ble ikke gravid.

Jeg vet ikke jeg...tror egentlig det er mye tilfeldigheter..for min del...

Skrevet

Hei.

Vil bare si i fra at det faktisk selges Berberis Fructus comp D4 i Norge. De har det i Trondheim, på apoteket i en homeopatisk avd som er i kjelleren på Byhaven butikksenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...