Kvinne22 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 har de siste dagene hatt mange kraftige kynnere. i går hadde jeg de hele dagen og ringte til slutt til føden. de ville ha meg inn for sjekk og der måtte jeg ligge med et sånn belte som målte sprak og kynnere osv. alt var normalt men viste veldige kraftige kynnere. fikk også ultralyd som viste at alt var bra med barnet og at det var nok fostervann osv. de målte også livmorhalsen min og den var fin. så kynnere var ikke farlige. men de ba meg ta det med ro. er allerede sykemeldt 60 % så jobber bare to dager i uka. bør jeg sykemelde meg 100% . jobber i barnehage og det er fullt kjør hele tiden. kynnere kommer av ingenting. skulle bare rydde litt hjemme i dag og da kommer de. hele magen strammer og det er ekstremt ubehagelig. hva skal jeg gjøre?
camillaen Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Sykmeld deg 100% d anbefaler jeg deg virkelig. Har slitt med samme problem siden uke 25, nå er jeg i uke 34. D blir ihvertfall ikke bedre av å jobbe, har vært sykmeldt 100 % siden uke 29. jeg har mer enn nok med å greie å levere 2 åring i bhg, handling, mat og bittelitt husarbeid, resten må mannen i huset pent gjøre. hvilken uke er du?
Kvinne22 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 ja jeg tror nesten jeg må sykemelde meg 100 %. har ikke lyst å risikere noe heller. er i uke 30 så det blir noen lange uker før termin når jeg må gå hjemme. men men , er bedre det enn at de plutselig utvikler seg til premature rier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå