Gå til innhold

har begynt å blø... uke 11 hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei plutselig i dag begynte jge å blø.skulle på do for å tisse å da jeg tørka meg var det masse blod... rett etterpå kom det smerter nedentil..

uff er det sånn SA begynner...

eller...

takker for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen din du, eller ta kontakt med en privat klinikk, slik du kan få en ul å se hvordan det er. off, ikke kjekt å se blod, når jeg gikk gravid sist beg min venninne å blø skikkelig i uke 12, det var kun stress hos henne, legen sa da til henne, så lenge du ikke blør ut 3 store nattbind på rad så trenger det ikke å være en sa. husk at smerter og stikk nedentil er også normalt i svangerskapet, siden leddbåndene strekker seg hele tiden.

Lykke til håper alt er bra;)

Skrevet

Tusen takk for svar venter på at legen skal ringe meg opp igjen...

Skrevet

Jeg gjorde det i uke 10, masse blod. det var ikke noe galt, morkaka lå foran åpningen og blødde. hvordan går det med deg?

Skrevet

Hei.

Jeg hadde en slik omgang i uke 11 sist jeg var gravid, og det var ikke SA eller MA. Han hadde det helt fint, men ta en tur til legen imorgen, overdriv gjerne smerten slik at du blir send på UL. Det er greit å få sjekket det.

Lykke til

Skrevet

takk for svar

jeg fikk ikke tak i legen min i dag så de endte opp med at jeg reiste til legevakta...

skal på UL i morgen kl 0900 håper alt gå fint, blør ikke lenger nå...

kanskje det er et godt tegn... tør ikke ha alt for store forventninger ennå...

Skrevet

Jeg hadde en kort blødning i uke 10, frisk blod på papiret, men ingen smerter utover det vanlige. Blødningen stoppet egentlig med en gang, og alt var bra med spiren. Legen trodde kanskje at det var en vaginal blødning som kom etter et dobesøk der jeg virkelig måtte jobbe med saken...og det skjer visst ganske ofte hos mange, men uff så skummelt. Ønsker deg lykke til!!!!

Skrevet

lykkke til!!!! fortell oss hvordan det går da?:)

Skrevet

ååå, tenker sånn på deg! nå er det 4 minutter til du skal inn til ul!

Skrevet

ååå, tenker sånn på deg! nå er det 4 minutter til du skal inn til ul!

Skrevet

heisann!

er veldig happy i dag!

ble mye venting kom ikke inn før kl 10 i dag og gråt som bare det mens jeg ble undersøkt..

tilslutt var det UL og jeg lå med øynene knepet sammen...

se her sa di plutselig her er det jo masse liv!!!

samboer ventet utenfor og di gikk ut og hentet han slik at han også skulle få se!

det vare fantastisk jeg var sikker på at det hadde gått galt, men alt var bare fint. de kunne se en liten oppsamling av blod, men sa at sjansen for SA var minimalt siden jeg var kommet så langt på veg... ikke 11 ukerr lenger.men 12+4 hehe

Skrevet

Å så flott da!!! Gratulerer så masse...kjempeglad på deres vegne:))

Skrevet

Så flott, gratulerer så mye ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...