Gå til innhold

Skal gifte meg fire mnd etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt brudekjole, i str 38. Denne kan sys inn til str 36 og ut til str 40.

Nå som jeg er høygravid (36 uker på vei) veier jeg 81 kg.

Vanligvis veier jeg 55-60 kg. Er det noen som tror jeg kan passe inn i en av disse størrelsene baer fire måneder etter fødsel?

Har begynt å bli litt bekymret for dette de siste ukene, kjedelig å måtte ut å kjøpe en til kjole om den ikke skulle passe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan jeg tro!

Jeg gikk under vekta mi som er 50kg, bare tre uker etter fødselen, var ikke noe mål, men snuppa var grisk og sugde meg tom...

Har du sånn med snøring i ryggen er det jo ikke noe problem i hvertfall:)

Masse lykke til med kommende fødsel og bryllup:)

Skrevet

Oh, tenk å veie bare 50 kg da!hehe:)

Det er ikke snøring i ryggen på kjolen, men det kan jeg få sydd inn om det trengs heldigvis:) Da satser jeg på at jeg skal klare å amme, ha litt overskudd til å trene mens lilletuppa sover, gå masse turer OG spise sunnere etter fødsel så jeg kommer meg inn i kjolen:)

Skrevet

må si at jeg har oxo lurt på dette vi skal gifte oss 19.07 så har noe lenger tid på meg :)

Skrevet

Tror iallefall str 40 skulle passe. Du kan jo skaffe deg korsett og stramme inn litt hvis det trengs. Og så kan du jo sørge for at festen ikke varer så lenge at du svimer av i for trang kjole. Gratulerer med kommende giftemål. PS: har du hørt med stedet der du kjøpte kjolen om du kan få byttet i evt større str hvis behov?

Skrevet

Ja, jeg har tenkt å kjøpe meg et korsett jeg kan presse sammen magen i om det skulle være HEELT krise, hehe ;) Men så var det armene og ansiktet da.. Vil helst ha det også tilbake, så jeg ikke ser helt rar ut med store overarmer og litt for stort ansikt..hehe :P

Har ikke hørt med de nei, men da jeg kjøpte den, var den på salg ser du. De skulle ha ut alt av kjoler, fordi de skulle ha inn nytt, så tviler på det går.. Men, går det ikke, så må jeg vel bare ut å finne en ny kjole i full fart!:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...