Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har kjøpt brudekjole, i str 38. Denne kan sys inn til str 36 og ut til str 40. Nå som jeg er høygravid (36 uker på vei) veier jeg 81 kg. Vanligvis veier jeg 55-60 kg. Er det noen som tror jeg kan passe inn i en av disse størrelsene baer fire måneder etter fødsel? Har begynt å bli litt bekymret for dette de siste ukene, kjedelig å måtte ut å kjøpe en til kjole om den ikke skulle passe...
*lilleme* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 er litt vanskelig for meg å svare på det.. men du kjenner jo kroppen din best, har du lett for å ta av deg? når man ammer går man jo som regel ned endel fortere.. det gikk ikke mer enn 2 uker for meg med begge barna mine.. jeg ville iallefall drøyd det litt..
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Heisann! Jeg giftet meg 2,5 mndr etter fødsel. Hadde prøvd kjole i 3 mnd og tenkte den kom til å passe. Hadde glemt å tenke på at jeg var så kvalm da og hadde gått ned mye i vekt. Noen mndr etter fødsel fikk jeg nesten kjolen på meg. Men det var en ting jeg virkelig ikke hadde tatt høyde for, og det var at jeg før fødsel hadde ganske små bryster, og når jeg fikk melk etter fødsel ble de gigantiske. . Hadde ikke sjangs til å få kjolen på grunnet dette, Kjolen var etter mormoren min og gikk heller ikke an å sy ut og var vel i str. 36. Så jeg fikset en ny kjole i str. 38 som var litt større over brystene og den satt som et skudd. . Er jo forskjeld på hvor fort en kan regulere vekten etter en fødsel, men tror du klarer det helt fint om du ikke har plager som hindrer deg i å trene fornuftig. Du var hvertfall litt smartere enn meg når du planla en kjole det går an å sy inn / ut! Lykke til med barn og mann!!!
Neijasså... Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Går sikkert helt bra! Håper kjolen er ammevennlig? Jeg giftet meg 5 mnd etter fødsel og måtte ha hjelp med glidelåsen mange ganger ut over kvelden...;o)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 hehe, om den er så veldig ammevennlig tror jeg ikke.. Det er glidelås i den nå, men om jeg må, skal jeg få sydd inn snøring istedet. Og det er jo ikke barebare å få opp og igjen flere ganger til dagen. Jeg har tenkt (om tutta vil ta flaske da) å pumpe meg til den dagen, så vi klarer oss med tåteflaske, men det får vi ta som det kommer. det er jo ikke sikkert jeg kan amme, eller har melk i det hele tatt (min store skrekk!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå