Mille** Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hvilke hudpleieprodukter bruker dere i ansiktet? Ser at huden min har forandret seg etter at jeg ble 30, blir 32 i år og vil jo gjerne prøve å holde rynkene unna så lenge som mulig. ;o)
metaMORfose Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har prøvd mye, både dyrt og billig, og den jeg har brukt i halvannet års tid er en jeg kjøper i matbutikken. Den heter Nivea Q10+ med solfaktor 15. Er helt super for min hud.
SassyMom Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker Cosmica (apoteket) for ømfintlig hud, har en fuktighetspleiende Biotherm ansiktsmaske som jeg tar en gang per uke, Bodyshop renseskum og tonic for ømfintlig hud, og en fet nattkrem fra apoteket. Jeg bruker ingen spesialsydde produkter mot rynker, for jeg tror egentlig ikke det har så mye for seg.
blond Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker Vichy-serien og synes den fungerer bra når jeg bruker den kveld og morgen, men klarer ikke følge det opp hver dag. Er ikke redd for å få rynker og kommer aldri til å bruke antirynkekrem. Om du ikke røyker, er mye ute i frisk luft og får nok søvn og spiser sunt så gjør du huden din en tjeneste. Det er jo det som kommer innenfra som har mest betydning.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Har brukt clinidermkremen for tørr hud og nå bruker jeg eucerin. Trøbler med at huden i ansiktet blir to nummer for liten i den tørre vinterlufta. Tror nok de rynkene kommer enten jeg vil eller ikke, men har stor tro på at nok fuktighet, både innenifra og fra kremer kanskje bremser en del Og så har nok gener mye å si, men dem er det ikke stort å få gjort med.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Jeg er 33 og bruker MD Formulations for "moden" hud. Bruker rensevann, fuktighetskrem, serum og fuktighetsmaske. Den serien er fantastisk, men dyr
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 bruker ldb jeg, og fornøyd med den:)
~~DoraDora~~ Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har prøvd all slags dyre kremer,og har aldri vært skikkelig fornøyd. Og så en dag bare kjøpte jeg Spenol,og har vært trofast mot den siden.Nå er det minst 10 år siden,og den er fortsatt perfekt for huden min. (...Og jeg har ikke noen synlige rynker i ansiktet... de fleste tror jeg er mye yngre enn jeg er.Jeg er i midten av tredveårene,men mange tipper jeg er rundt 27 år...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå