litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Skal være borte i ca 2 uker med jentungen på 2,5 år, og uansett hvor lite jeg prøver å ta med så er kofferten smekkfull, og siden det alltid blir med mer hjem så sliter jeg. Alle gode tips tas imot med takk!
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 større koffert ??? hehe... nei,har ikke så mange tips, annet må tenke på hva som er nødvendig,og om det kan kjøpes på ferien om det trengs. men nå er ikke jeg den rette å spørre,for jeg klarer nesten aldri bare å pakke litt, her er det fort 15 kilo pr pers.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Har du mulighet til å vaske der du er? Da trenger du i så fall bare halvparten så mye tøy :oD Ellers er jeg ikke så flink på sånt, ender alltid opp med noen poser ved siden av når vi skal hjem her også...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Skal være hos mamma, så å vaske klær er ikke noe problem. Men jeg må jo fortsatt ha klær til meg selv, til henne, uteklær til henne, bleier, toalettsaker, bøker og mat til reisen, og sikkert andre ting jeg ikke husker nå.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 når man ruller klærne istendenfor å brette dem tar de mindre plass. Sko kan fylles med sokker.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Men hvorfor i all verden skal du pakke bleier? Bor mor din på et sted uten butikk?
* 5 om dagen * Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 stryke alt tøy hjelper på plassen,men av erfaring blir det litt kaos hjem igjen,så det er vel ikke så lurt tips...hehe...men da får jeg med det jeg vil da, og noe pleier en å ikke ha med hjem igjen,så hos meg har gått gått fint.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2009 Jentungen bruker tøybleier.
smily2 Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 de jeg kjenner som bruker tøy bleier, bruker papir bleier når de er ute å reiser...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2009 Vel, det gidder jeg ikke. Bleiene tar ikke så mye plass, og jeg må ha bleier til henne under reisen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå