slummymummyanthekids Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hei. Jeg er gravid med mitt andre barn, og denne gangen gjør bekkenet temmelig vondt. Er ca. 20 uker nå. Jeg synes det er et virvar av råd, og spør derfor her om dere har noen erfaring med ulike behandlingsformer. Aktuelt er vel bassengtrening (hvor finnes dette i oslo?), kiropraktor, akupunktør...el.noe annet. Gode råd tas i mot med stor takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå