Gå til innhold

Ble kvalm av å se Oprah i går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen...sånne folk sku være nakkeskutt!

Stakkars barn...ble kvalm og dårlig av heile greia. Greide ikke se alt jeg nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt på å kaste opp når hun leste den "bruksanvisningen"

Måtte skru av etter innslaget med han politimannen - klarte bare ikke høre mer, det var så grusomt.

Skrevet

Så den nå idag, det var grusomt.. Var utsatt for incest som barn, men må si de tingene som ble beskrevet her var mye mer "oppfinnsomt" og graverende enn noe jeg har blitt utsatt for...helt jævlig. Har ei lita jente selv, er redd jeg kommer til å være veldig påpasselig med henne. Klarer ikke tanken på at noe slik skal skje med henne..

Må si det er et godt tegn at dette er slikt som gjør deg uvell..

Skrevet

snakket med mannen min mens vi så halvparten igår..

Jeg skjønner bare ikke hvordan sånn kan skje uten at feks. mor oppdager det!

Hvordan er det mulig?

Lukker hun øynene fordi det er for grusomt å tro det om mannen?

Selvom barna er så små at de ikke klarer å si ifra, så må man vel merke noe på dem?

Skrevet

Det finnes ikke ord som kan beskrive folk som det der.

At mor ikke vil innse slike ting er like ille som overgrepene i seg selv...

fy ass....

Tanken på at vis det hadde vært mitt barn får meg til å grine. Da hadde jeg seriøst tatt livet av vedkommende uten tvil.

Skrevet

off det var helt fælt! hadde lyst til å skru av når hun lese bruksanvisningen, men jeg tenkte som så at dette er hverdagen til maaaaaange små BARN i verden å da må jaffal jeg tåle å høre om det! åsså så små barn da! nyfødte tilogmed! det verste er jo at det som regel er noen en kjenner som utfører overgrepene. er sjelden det er ukjente! Det er skikkelig skremmende!

Skrevet

Uff ja, det er helt forferdelig.

De har jo hatt saker på Oprah og Dr.Phil der mor og barn har vært sammens, å mor innrømmer at hun hadde en misstanke, men kunne ikke tro at det skulle være sant, å derfor ikke gjore noe.

Så er nok mange som mer eller mindre velger å lukke øynene.

Min tanke gang er, man skal ikke gå rundt å misstenke alle, men man skal aldri utelukke noen for misstanke.

Så at hvis man føler at noe skurrer, selvom det er ens egen bror, så må man gjøre et eller annet, å ikke bare tenkte, "det er sikkert ikke noe".

Ikke at jeg har noen peiling på HVA man skulle ha gjort, men å kontakte en eller annen forening "for barn som har blitt seksuelt missbrukt" å hørt med dem er sikkert et sted å begynne. Der har de jo bred erfaring.

Skrevet

Blir alltid kvalm av å se Oprah, jeg :-) Se på noe annet, eller enda bedre, skru av TV (i alle fall på dagtid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...