Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter rier i korsryggen og under magen? Kan dette være masserier?Har mensmerter og prøvd å bevege meg rundt for å sjekke om det er kynnere men gir seg ikke.Hadde det vært intenst vondt hadde jeg ringt føden men har time hos jordmor om en drøy time.

Dette er nr 2 men hadde ikke noe slikt med nr 1,kun åpningsrier(styrtfødsel) Er bare i uke 31+4..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine rier satt nederst i magen og i korsryggen (men det gjorde også maseriene). Jeg tror det kan være lurt å ringe føden og høre... Er litt tidlig med fødsel i uke 31...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...