kei80 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Sitter rier i korsryggen og under magen? Kan dette være masserier?Har mensmerter og prøvd å bevege meg rundt for å sjekke om det er kynnere men gir seg ikke.Hadde det vært intenst vondt hadde jeg ringt føden men har time hos jordmor om en drøy time. Dette er nr 2 men hadde ikke noe slikt med nr 1,kun åpningsrier(styrtfødsel) Er bare i uke 31+4..
flypapir Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Mine rier satt nederst i magen og i korsryggen (men det gjorde også maseriene). Jeg tror det kan være lurt å ringe føden og høre... Er litt tidlig med fødsel i uke 31...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå