Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Her blir det ofte 2-3 ganger i uka,men spiser som oftest karbonadedeig.. Denne uka blir det 2 dager fordi vi skal spise lasagnerester idag..Åsså har snuppa bestem at vi skal ha pølser i morra,men det er ikke ofte så det går vel;)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 ca. 2 ganger i uken. Her har nemlig eldste jenta bestemt at fredag kveld er det fast nachos-kveld:) og så blir det en gang utenom. Men bruker som regel karbonadedeig!!
Mom2Two Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Kjøttdeig spiser vi ikke. Karbonadedeig, blir vel ca. 1 gang i uka.
lure Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Spiser ikke kjøttdeig vi heller. Bare karbonadedeig, 1-2 ganger i uka.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Alt fra 1 gang i uka til 4 ganger i uka.. MEN det vanlige forbruket ligger på 1-2 ganger i uka. Vi spiser MEST kyllingkjøttdeig vi.. Hender vi har vanlig kjøttdeig eller karbonadedeig også, men ikke så ofte..
£adybird Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Spiser ikke kjøttdeig her heller. Men karbonade deig blir vel ca 1-2 ganger i uka. Ser ur som det er det mest vanlige her:)
Bægge dætern Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 2-3 ganger i mnd, jeg er glad i spagetti og kjøttsaus, mannen syns det er simpel mat så vi har det hvis han ikke er hjemme til middag ; ) til hans forsvar så er det faktisk han som serverer maten her i huset og jeg er bortskjemt med fersk fisk, godt kjøtt og sjelden eller aldri halvfabrikata.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 1-3 ganger i måneden, som oftest på hjemmelaget pizza eller lasagne. I går spiste vi faktisk spagetti og kjøttdeig for første gang på hundre år, hadde så sinnsykt lyst på det. I dag har jeg lyst på potetmos og kjøttdeig med fløtesaus, hehe, det har jeg heller ikke spist på lenge. Må ha noe med gravidhormonene å gjøre. I forrige svangerskap ble jeg dårlig bare jeg så kjøttdeig...
Mammapudding Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Sikkert 2-3 ganger i uka, syns det er så vanskeliog å finne på middager som samboern liker, jeg elsker kylling, ikke han..så blir nok en del kjøtteigmiddager..men ikke hver uke da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå