Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere karbonadedeig/kjøttdeig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ofte 2-3 ganger i uka,men spiser som oftest karbonadedeig..

Denne uka blir det 2 dager fordi vi skal spise lasagnerester idag..Åsså har snuppa bestem at vi skal ha pølser i morra,men det er ikke ofte så det går vel;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca. 2 ganger i uken. Her har nemlig eldste jenta bestemt at fredag kveld er det fast nachos-kveld:) og så blir det en gang utenom. Men bruker som regel karbonadedeig!!

Skrevet

Kjøttdeig spiser vi ikke.

Karbonadedeig, blir vel ca. 1 gang i uka.

Skrevet

Spiser ikke kjøttdeig vi heller.

Bare karbonadedeig, 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Alt fra 1 gang i uka til 4 ganger i uka.. MEN det vanlige forbruket ligger på 1-2 ganger i uka. Vi spiser MEST kyllingkjøttdeig vi.. Hender vi har vanlig kjøttdeig eller karbonadedeig også, men ikke så ofte..

Skrevet

Spiser ikke kjøttdeig her heller. Men karbonade deig blir vel ca 1-2 ganger i uka.

Ser ur som det er det mest vanlige her:)

Skrevet

2-3 ganger i mnd, jeg er glad i spagetti og kjøttsaus, mannen syns det er simpel mat så vi har det hvis han ikke er hjemme til middag ; )

til hans forsvar så er det faktisk han som serverer maten her i huset og jeg er bortskjemt med fersk fisk, godt kjøtt og sjelden eller aldri halvfabrikata.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

1-3 ganger i måneden, som oftest på hjemmelaget pizza eller lasagne.

I går spiste vi faktisk spagetti og kjøttdeig for første gang på hundre år, hadde så sinnsykt lyst på det.

I dag har jeg lyst på potetmos og kjøttdeig med fløtesaus, hehe, det har jeg heller ikke spist på lenge. Må ha noe med gravidhormonene å gjøre.

I forrige svangerskap ble jeg dårlig bare jeg så kjøttdeig...

Skrevet

Sikkert 2-3 ganger i uka, syns det er så vanskeliog å finne på middager som samboern liker, jeg elsker kylling, ikke han..så blir nok en del kjøtteigmiddager..men ikke hver uke da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...