Trollunn Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Stemmer det at det kun er på biler produsert etter år 2000 man kan ha base?
gutteklubben grei Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Nei, baser som festes med vanlig belte går fint uansett men iso-fix-feste-baser kan bare brukes hvis du har slike fester i bilen, og de finnes på mange (ikke alle) biler etter 2000 :-)
Trollunn Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Har en Touran 2005-modell, regner med at det funker i denne, men må vel sjekke det før jeg kjøper noe sete sikkert.
birrisj05.02.09 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Base festes bare med vanlig belte. Så kan være hvilken som helst bil!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 vi hadde en 98 med nissan Almera som hadde isofix så det kommer nok på bilmodellen. finnes fler typer av isofix også :S det skal ikke være lett det her. Se i informasjonsheftet til din bil så finner du ut om du har isofix i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå