Gå til innhold

hvor mye vektøkning siste 6 ukene...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med kvalme og oppkast hele svangerskapet,, men har likevel gått opp 8 kilo totalt, er nå 34+1, og har altså seks uker igjen. de siste ukene har vekten stortsett stått stille. men det er vel nå babyen skal legge på seg? Hvor mye gikk dere opp de siste ukene? trodde det var da vekta skøt i været...? men det er kanskje forskjellig ..vil gjerne ha deres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har vekten gått jevnt opp hele tiden(med unntak av da jeg slet med diare) og har ikke den siste tiden merket noe hopp. Babyen legger på seg det den skal uansett. Jeg ligger på 64 nå, og regner med å gå opp to til, da kommer jeg på en vektøkning på 16 kg, akkurat som med første! Har litt under tre uker igjen til termin! Men jeg var nede under vekten min, tre uker etter fødselen.

Men kanskje en legger på seg litt ekstra når en går ut i permisjon, da får en jo litt mer "dau" tid, og små spiser / snutter litt mer enn vanligvis ,men ikke sikkert babyen legger på seg mer av den grunn..ikke vet jeg

Skrevet

jeg er i uke 37+4 og har lagt på meg 9 kg tilsammen.har begynt å gå ned nå,for jeg klarer ikke å spise stort.babyen begynner å ta litt for stor plass:)

Skrevet

Forrige svangerskap la jeg på meg MASSE i begynnelsen, men bare 3 kg de siste 6 ukene, så det er stor forskjell på når i løpet av sv skapet kiloene kommer...

Skrevet

Hmm, til uke 37 hadde jeg lagt på meg ca 10 kilo, tror ikke jeg har lagt så veeldig mye mer på meg :) er 40 fullgåtte uker i morgen.. Vanlig at vekta stagnerer på slutten hos mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...