Gå til innhold

hvor mange 3 gangs fødende er vi her inne?


solveig26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 2 jenter, 2004 og 2007, vet ikke ennå hva vi får. men det er akkurat det samme for oss. bare litt nyskjerrig. Skal på ul igjen den 27 januar, så kanskje h#n ligger litt i show position da.. :)

Synes det er så greit å ha dette med navn i boks før babyen kommer, jentenavn er på plass, men guttenavn sliter vi med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også to gutter og venter jente til mai:-)

Var sikker på at det var gutt nr tre så blev overrasket på ultralyd.

Veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også to gutter fra før og venter jente. Ble veldig overrasket! Noen som har hørt at jordmor har tatt feil av kjønnet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh ...du ble sikkert like overrasket som meg ...:)

 

jeg har også to gutter fra før og var klar for en gutt til . Tenkte liksom at vi ikke skulle få jente jeg .....slo meg til ro me det :)

har hørt flere som har tatt feil av kjønn. men 3 forskjellige har sgt jente til meg nå:) hihih gleder meg ihjel...ENDELIG ROSA handling på meg og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he kor gøy!! Ser ut til at det blir et skikkelig jenteår på oss "gutte"mammaer i år:)

Hadde heller ikke noen tro på at vi kunne lage jente, men jm sa hun var 99% sikker på at det e ei lita jente i magen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ser sånn ut ja "jenteår for oss guttemødre ":)

 

rart egentlig.... det er jo større sjangs å få flere av det man har mest av , har jeg hørt.

 

hvor er du fra kanutta78?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har to flotte gutter (f. 2001, 2003) fra før, og jammen er det ikke en lillebror til inne i magen. Termin 10. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tette gutter f.juli 05 og aug 06. Venter gutt nummer tre 8 mai 09:) Så her blir det nok å henge fingrene i:) 3 fødsler på 4 år... og tre gutter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra troms.

De fleste av de jeg kjenner/vet om her i området som har to gutter fra før, har fått gutt nr3 og...så ble ganska overraska da jm sa at her er det nok ei jente... Tror jeg kjenner hv.fall 5stk som har fått gutt nr.3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har to jenter fra før, 03 og 06, nå blir det jammen meg en gutt! Kjempe spennende, trodde ikke vi kunne få til det:) Har termin 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter født i 02 og 04. Fikk ikke sett hva slags kjønn d blir denne gangen:o( Men skal på ny ul når jeg er i uke 32 så kanskje da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...