celodi Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 I går ville poden ha mat hver 2.time ca.. Han er bare 6 dager..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jentungen spiste gjerne hver time frem til hun var 4 mnd, men dette var pga sykdom, fant vi ut i ettertid. Nyfødte spiser vel når de er sultne, så det er vel bare å mate når han er sulten. Det regulerer seg som regel etterhvert. De fleste føler vel at det er mating hele tiden i begynnelsen =)
Espoir Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hele tiden, kun avbrutt av soving og mine besøk på toalett og bad.
Gjest amandine Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Av og til non stop, av og til et par timer mellom:), av og til spiser han dobbel pupp, av og til bare en, han er glad og fin og får mat når han vil:)
MintCondition Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Gutten min er 10 dager, og spiser stort sett hver 3. time. Av og til går det to timer, av og til fire
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Mine spiste annenhver time bortsett fra ved økedøgn ;-)
Gulosten™ Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Herlighet, her kommer ammetåka sigende... Var sikker på det sto "hvor ofte spiser DERE nyfødte"... Usjameg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå