Gå til innhold

Hei alle dere!:)


Løvetassen

Anbefalte innlegg

Hvis alt går bra har også jeg termin i September..

Jeg mistet datteren min under fødselen 2.august i uke 42 så dette svangerskapet her kommer til å bli ekstremt vanskelig psykisk. Jeg testet posititivt for to dager siden to dager før IKM så er i dag 4 uker på vei... Er så skrekkelig tidlig ennå, og blir helt dårlig av å tenke på alt som kan gå galt nå og hver dag i åtte måneder fremover.. Jeg er rett og slett livredd.

Ville bare fortelle litt om meg selv og håper jeg blir litt bedre "kjent" med dere andre her inne etterhvert:) (Hvis jeg er så heldig å forbli gravid da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen :D Du blir vel ekstra nøye fulgt opp denne gangen siden det ikke gikk bra sist? Uansett så håper jeg at du får flere gode gravidedager enn dårlige, og at du klarer å kose deg litt med det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Ja, jeg får nøye oppfølging denne gangen. Får fra uke 7 UL hver tredje uke. Ikke fordi det forhindrer noe, men det hjelper kanskje litt på nervene. Det var ikke noe galt med datteren min. Svangerskapet var helt normalt og hun var helt frisk, men plutselig under fødselen(jeg ble satt i gang) sluttet morkaken å virke og jenta min døde fem timer før jeg fødte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en forferdelig erfaring. Du er råtøff som hiver deg inn i et nytt svangerskap, og jeg håper du blir beroliga av god oppfølging ;) Du må iallefall være garantert å gå over tiden denne gangen, enten med ks eller med igangsetting før termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, da må vera heilt forferdelig... Kjenne tårene ville komma når eg leste detta... Uff... Da går nok bra ska du sjå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært og er fortsatt en utrolig tøff og vanskelig tid, men jeg har hele tiden ønsket å bli gravid igjen..har så sterkt ønske om å få med en levende baby hjem.Selvom jeg aldri kommer til å glemme jenta mi som døde og alltid kommer til å ha henne med meg i hjertet har jeg veldig behov for å få flere barn...

Jeg kommer til å be om keisersnitt, og håper på å få dette ett par uker før termin.

Masse lykke til til begge dere to også! Tenk så stas at vi skal bli mammaer i september (*krysse fingre*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist at dere mistet jenta deres. Jeg fikk en gutt i som vi heldigvis fikk lov til å beholde, men det nære på at det gikk veldig galt.

 

Jeg kommer til å (be om/kreve å) få satt i gang fødsel 2 uker før termin, noe jeg ble lovet forrige gang om jeg skulle bli gravid igjen. Tror ikke jeg ønsker keisersnitt, men det kan jo hende jeg blir anbefalt det denne gangen, vi får se.

 

Det var ikke noe galt med han heller, men han ble sittende fast fordi han var så altfor stor til å skulle ut den veien han faktisk kom.

 

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen for oss alle sammen. xxxx~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~xxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten. Trist å lese om hvordan det gikk sist, men denne gangen vil du få sikkelig oppfølging, så håper at det blir en positiv opplevelse dette svangerskapet. Og at du kommer hjem med lille nurket ditt i september.

Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...